-
-
Koszyk jest pustySuma Netto 0Suma Brutto 0
- Kategorie
-
Krzesło plastikowe nowoczesne ze stalowymi nogami do 150 kg 2 szt. białe
Symbol:
1011645
Wpisz swój e-mail |
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 48 godzin |
Cena przesyłki | 19 |
Dostępność | Brak towaru 0 szt. |
Waga | 13 kg |
Kod kreskowy | |
EAN | 4062859000316 |
Zostaw telefon |
Kod producenta: 10260136
Krzesła plastikowe marki Fromm & Starck stanowią doskonały element wyposażenia każdego wnętrza. Znajdą one zastosowanie zarówno w biurach, jak i w prywatnym użytku. Zestaw składa się z dwóch krzeseł. Siedziska wykonano z PP, a nogi ze stali pomalowanej metodą proszkową, które dodatkowo zostały zakończone specjalnymi nakładkami chroniącymi podłogę przed zarysowaniem. Jedno krzesło wytrzymuje obciążenie do 150 kg. Siedziska mają wymiary465 x 560 mm.
Cechy produktu:
Parametry techniczne:
W zestawie:
Krzesła plastikowe marki Fromm & Starck stanowią doskonały element wyposażenia każdego wnętrza. Znajdą one zastosowanie zarówno w biurach, jak i w prywatnym użytku. Zestaw składa się z dwóch krzeseł. Siedziska wykonano z PP, a nogi ze stali pomalowanej metodą proszkową, które dodatkowo zostały zakończone specjalnymi nakładkami chroniącymi podłogę przed zarysowaniem. Jedno krzesło wytrzymuje obciążenie do 150 kg. Siedziska mają wymiary465 x 560 mm.
Cechy produktu:
- - Komplet - 2 krzesła w zestawie,
- - Trwałość - wytrzymałość na obciążenia do 150 kg,
- - Wygoda - siedzisko o wymiarach 465 x 560 mm,
- - Ochrona - nakładki na nogi zabezpieczające podłogę.
Parametry techniczne:
- - Model - STAR_SEAT_10
- - Nr katalogowy - 10260136
- - Stan artykułu - Nowy
- - Materiał siedziska - PP
- - Materiał nóg - Stal
- - Maksymalne obciążenie - 150 kg
- - Wymiary siedziska - 465 x 560 mm
- - Podparcie pleców - Tak
- - Instrukcja obsługi - Tak
- - Wymiary (DxSxW) - 44 x 46 x 77 cm
- - Waga - 5,5 kg
- - Wymiary wysyłki (DxSxW) - 48 x 67 x 58 cm
- - Waga wysyłki - 13 kg
W zestawie:
- - Krzesła - 2 szt.,
- - Akcesoria,
- - Instrukcja obsługi.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.